Els jutges de Pau de Catalunya que van rebre la distinció van ser: Tomàs Espinasa, jutge de Parets del Vallès; Josep Maria Abella, jutge de Barberà de la Conca; Josep Maria Moix, exjutge de Montblanc; Xavier Anglès, jutge de Maspujols; Albert Joan Gómez, jutge de Sant Esteve Sesrovires; Andreu Escolá, jutge de la Granadella; Jordi Porqueres, jutge de La Morera de Montsant; Maria Dolors Carbó, jutgessa de Salt; Josefina Borrell, jutgessa de Sant Cebrià de Vallalta; Esther García, jutgessa de Lladó; Ramón Vila, jutge de Seva; Josep Palau, jutge de Sant Jaume dels Domenys; Joan Antoni Cutchet, jutge de Mora la Nova, i Josep Rabasa, jutge de Sort.
Durant l’acte, l’ACPJ va agrair la tasca duta a terme per Josep Cabrera, jutge de pau de l’Ampolla, per poder fer possible una nova edició del Dia de la Justícia de Pau a Catalunya. D’altra banda, Xavier Ten, en representació de l’Associació, va fer-li entrega d’una placa commemorativa a Francesc Arasa com a senyal d’agraïment a l’Ajuntament per la seva implicació en l’acte.
La jornada també va comptar amb la presènciadel president de l’Associació, Xavier Ten; del president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Daniel Andreu; de la secretària de Relacions amb l’Administració de Justícia, Patrícia Gomà, i de la directora dels Serveis Territorials de Justícia de Terres de l’Ebre, Montserrat Ingla.

