L’Associació de Veïns del Nucli Històric de Tortosa va demanar que s’instal·les un tancament de fusta, de la mateixa forma que es va fer al solar davant de la Catedral, però el departament ha denegat la proposta per manca de recursos. Aquest dimarts, els veïns han lamentat que el motiu de la negativa a instal·lar la barrera de fusta per dignificar la zona sigui la falta de pressupost.
El projecte de contrucció del Palau de Justícia de Tortosa es troba aturat des de fa més d’una dècada, a l’espera que la Generalitat hi destine els recursos necessaris. Així ho va confirmar el conseller de Justícia, Carles Mundó, en una visita que va realitzar a Tortosa al mes d’abril.Mentrestant, lamenten que l’espai no tinga unes tanques protectores que impedisquen la visió desoladora, diuen, que ofereix actualment un punt molt transitat durant la visita turística a la ciutat.
No tot han estat notícies negatives, ja que han aconseguit que la Diputació de Tarragona il·lumini els Palaus Oriol i Despuig, on actualment està el Palau de Música de la Diputació. Ara, l’Associació també farà la gestió amb la família Celma per il·luminar el Palau Capmany on estan les assegurances Metropolis.

