El consistori ampostí lamenta les darreres impulsades pel govern espanyol en funcions, com la doble línia contínua pintada a la N-340 al seu pas per les Terres de l’Ebre o l’anunci de noves rotondes. En el marc de reclamar l’alliberament de l’AP-7, des del govern de la capital del Montsià no es veuen aquestes accions com la solució a la problemàtica existent. Per això, es reclama que s’aposti per arranjar els accesos a la via des de la capital del Montsià, una de les actuacions llargament reivindicada pel municipi. Aquesta obra permetria construir una rotonda per millorar la circulació i la seguretat a la carretera que connecta també amb la zona de l’escola de Capacitació Agrària. L’Ajuntament d’Amposta també té la voluntat de millorar l’avinguda Sant Jaume, un de les entrades principals del municipi.
https://www.youtube.com/watch?v=ZvUGCO4PR2U&feature=youtu.be

