La marxa, diumenge, denunciarà el nou intent d’agressió de l’Estat espanyol cap a la pervivència de la desembocadura i el Delta. A hores d’ara ja hi ha confirmats més de 50 autobusos procedents de tot el país, que es desplaçaran a Amposta per donar suport a la lluita del moviment antitransvasista contra el pla de conca aprovat a començaments de gener pel consell de ministres. La Plataforma en Defensa de l’Ebre apura les últimes hores abans de la gran marxa treballant en la logística que caldrà aplicar davant el gran volum de gent que esperen. Susanna Abella, portaveu de la PDE, avança que la mobilització d’aquest diumenge marcarà el rècord de convocatòria: «és difícil dir quanta gent hi haurà, però està clar que serà la més gran i la que tindrem més gent donant-nos suport d’altres zones del país», apunta.
Aquest matí, els regidors de l’Ajuntament d’Amposta han presentat la pancarta amb la qual marxaran durant la manifestació. El lema triat pel consistori fa referència a la lluita per un riu i un Delta vius.

