Manolo Tomàs, portaveu de la plataforma en Defensa de l’Ebre ha manifestat al Canal Terres de l’Ebre, en el transcurs d’una entrevista per fer balanç del cabal hidrològic de la campanya d’estiu, que, «ens sentim sols, ja que el seguiment de la problemàtica no el fa ningú mes».
