UE CASTELLDEFELS ……… 2
FC ASCÓ ……………….. 0
UE CASTELLDEFELS: Manu Martin, Juanito, Javi Calvo, Marc Martínez, Toti, Mario, Òscar Garcia, Miki Gustà (Ion Vàzquez, 83′), Jairo (Jaume Aparicio, 58′), Contreras, Adri Alonso (Cervantes, 80′).
FC ASCÓ: Sergio López, Riki, Dani Argilaga, José Ramón (Peke, 77′), Héctor, Artur Godia, Masqué, Osado, Víctor Bertomeu (Jonathan, 53′), Jean Marco (Jordi Martí, 65′), Guiu.
GOLS: 1-0, Adri Alonso (44′); 2-0, Jaume Aparicio (72′).
Àrbitre, Sr. Edward Miguel Gonzales Moreno, del comitè tècnic de Barcelona, assistit a les bandes per Jonathan Miguel Teruel i Sergio Manjon Villazala. Va amonestar als locals Òscar Garcia (32′), Toti (86′) i va expulsar amb vermella directa a Mario (74′). Grogues als visitants Riki (38′) i José Ramon (77′).
El Futbol Club Ascó va encaixar la segona derrota de la temporada a la tercera divisió nacional, caent derrotat per dos gols a zero al camp del Castelldefels.
Dos greus errades en defensa van provocar la derrota dels de Santi Castillejo. Fins al darrer minut del primer temps, el partit va ser molt igualat i tan sols amb aproximacions a pilota aturada. Va ser l’Ascó el que va tenir la primera opció de marcar quan als vint minuts un xut de Víctor Bertomeu el va aturar el porter local. Set minuts més tard rèplica del conjunt local a la que responia Sergi López sense problemes. Quan faltaven onze minuts per al final de nou era Víctor Bertomeu qui tornava a provar sort, però la pilota es perdia per molt poc al costat del pal. Quan tot semblava indicar que el resultat seria inamobible va ser en un mal control defensiu, quan Adri Alonso molt murri se n’aprofitava per desfer l’equilibri al marcador.
A la represa Masqué (69′) hagués pogut empatar amb un xut que sortia fregant el pal. Per contra tres minuts més tard eren els del Baix Llobregat qui sentenciaven, aprofitant una sortida en fals del porter en una falta penjada a l’àrea. Fins al final, tot i l’expulsió del local Mario amb vermella directa, l’Ascó ja no va tenir capacitat de reacció i inclús el Castelldefels en un contracop va estar a punt de fer el tercer, si no arriba a ser per l’encert de Sergi López que s’estirava i refusava de punys.
El tècnic asconenc Santi Castillejo es lamentava dels errors puntuals que els van costar molt cars “La primera part era un partit de desgast. El 0-0 fora de casa no estava malament, però si comets l’error que hem comès individualment et trenca el partit. Un error que provoca que a la segona part vagis a la desesperada, tingués que arriscar més del normal. Hem millorat lleugerament, però no és suficient i després el segon gol és un altre error greu i amb aquests errors fora de casa no es pot guanyar“.
Dissabte vinent a les set de la tarda, l’Ascó buscarà sumar els primers punts com a local davant la visita del Júpiter.