El pròxim dissabte la Tuna Folk organitza el Segon Festival Internacional de Tunes de les Terres de l’Ebre a Tortosa, una invitció a passar-s’ho bé que tindrà com a escenari el Parc Municipal. En esta edició s’ha convidat a la Tuna Femenina de Maastricht (Països Baixos), la Tuna Femenina de Medicina de Barcelona, la Tuna Masculina d’Empresarials de la Universitat de Barcelona.
Les neerlandeses, una agrupació formada per noies d’arreu del món, ja arriben a Tortosa el divendres tarda, fent turisme i animació pel carrer i evidentment, el dissabte tot el dia. I les tunes de Barcelona, amb algun membre del territori, arriben dissabte matí. Totes elles faran una volta per la ciutat i a la tarda participaran en el festival.
A més de les tunes, al Parc hi haurà servei de menjar i beure a preus populars. I un cop acabin les tunes, s’ha programat més festa fins més enllà de la mitjanit amb la xaranga ‘Vermuxou’, el grup de versions ‘No n’hi ha per band’ -amb membres de la Tuna Folk- i per acabar, Dj Bbto.
Esta serà la segona edició del festival. La primera va ser l’any 2017, amb la Tuna Femenina de Dret d’Alacant i també els membres d’Empresarials de Barcelona, a més de molta més música local. Estava previst reeditar-lo el 2020, però la pandèmia va acabar amb la xalera.

