[fusion_builder_container type=»flex» hundred_percent=»no» equal_height_columns=»no» menu_anchor=»» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» class=»» id=»» background_color=»» background_image=»» background_position=»center center» background_repeat=»no-repeat» fade=»no» background_parallax=»none» parallax_speed=»0.3″ video_mp4=»» video_webm=»» video_ogv=»» video_url=»» video_aspect_ratio=»16:9″ video_loop=»yes» video_mute=»yes» overlay_color=»» video_preview_image=»» border_color=»» border_style=»solid» padding_top=»» padding_bottom=»» padding_left=»» padding_right=»»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ layout=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_color=»» border_style=»solid» border_position=»all» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding_top=»» padding_right=»» padding_bottom=»» padding_left=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» center_content=»no» last=»true» min_height=»» hover_type=»none» link=»» border_sizes_top=»» border_sizes_bottom=»» border_sizes_left=»» border_sizes_right=»» first=»true»][fusion_text]
Amposta inaugurarà el curs escolar amb la conferència a càrrec del Dr. Xavi Forcadell, conferència «La resolució dels conflictes amb els infants». L’acte es durà a terme el dimecres 14 de setembre a les 19 hores, a l’Auditori municipal.
En aquesta xerrada, Forcadell intentarà resoldre els dubtes que els educadors puguin tenir en temes com la gestió emocional o els límits a l’educació a la infància i l’adolescència. L’acte és d’entrada lliure i està adreçat als educadors, docents i famílies. Al llarg de la inauguració intervindran l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, la regidora d’Educació, Núria Marco, i el vicerector de Compromís Social i Sostenibilitat de la URV, Jordi Diloli. L’acte està organitzat per l’Ajuntament d’Amposta, el Campus Extens de la URV a Amposta i el Museu de les Terres de l’Ebre amb la col·laboració de Diputació de Tarragona.
L’ampostí Xavi Forcadell és mestre format en Magisteri d’Educació Física de la URV i Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport a INEFC de Barcelona. Forcadell s’ha especialitzat en Educació Emocional i en Psicomotricitat i va ser Doctorat Cum Laude el 2014 amb la tesi «Avaluació de les competències del mestre que realitza la Psicomotricitat». Ha treballat en diferents centres d’educació infantil i primària, així com ha estat professor de màsters, postgraus i graus de diferents universitats i ha impartit formacions a docents, entre altres.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

