El secretari general de Salut, Marc Ramentol, creu que la vacunació massiva contra la covid-19 podria començar «cap a finals del segon trimestre«. Tot i això, ha insistit que dependrà de si es compleix o no l’entrega de vacunes informada per part del govern espanyol. Ramentol ha dit a RAC1 que si es compleix l’aprovació de la vacuna de Janssen a mitjans de març i l’inici d’entregues a l’abril, això fa pensar que «l’afluència de vacunes serà molt més àmplia«. Quan això passi ha tornat a defensar l’ús de grans espais, entre els que ha inclòs els campus universitaris, i el treball de personal més enllà del de la sanitat pública, com per exemple els serveis de prevenció de riscos laborals i el de les mútues d’accidents.
Seguint les previsions de Salut, Ramentol ha concretat que «a finals de la setmana que ve» es començarà a vacunar les persones de risc, com poden ser les que tenen patologies oncològiques. Aquestes rebran les vacunes de Pfizer o Moderna.

