El Nadal Jove obrirà portes el pròxim 22 de desembre i clourà el 8 de gener de 2018 i, com cada any, hi haurà un ampli ventall d’activitats, sobretot en l’àmbit de tallers i manualitats. L’horari serà de 10.30 h a 13.30 h, al matí, i a la tarde de 16.30 h a 20.30 h. Les entrades tindran un preu de 2 euros per als adults i 4 euros per als xiquets i xiquetes.
El parc estarà dividit en les següents zones:
Espai infantil: dedicat als més petits de la casa, amb activitats i atraccions pensades exclusivament per a ells.
Zona d’inflables: Pista Eco-Bampers, Gran Prix xinès, la Kermese lúdica ( Bolera, futbolí gegant,etc.), Espai ludoteca, Barri Sèsam, etc.
Zona d’aventura: Rocòdrom l’Agulla.
Espai tallers: diversos tallers on petits i grans podran divertir-se fent un gran nombre d’activitats:
- Disfressa’t: Taller on els més petits de la casa es podran disfressar del personatge o animal que més els hi agradi.
- Pinta-Cares: Els Xiquets i xiquetes podran pintar-se la cara i adquirir el rol d’un del seus personatges i/o animals preferits.
- Fes de Picasso: Taller on els nens i nenes posaran en pràctica l’educació visual i plàstica pintant de forma creativa i sentir-se com grans pintors.
- Jardineria: Taller “L’hortet”, on la canalla s’apropa al cicle vital dels vegetals amb la plantació de llavors, el creixement de la floració i fruits i sentir-se com un autèntic pagès de les nostres terres.
- Taller de fang: Els nens i nenes imaginaran, crearan i esculpiran la seva pròpia figura de fang.
- Decoracions de Nadal: espai on utilitzaran materials reciclats per construir decoracions nadalenques aprenent així el valor de reutilitzar tot allò que ja no ens sembla útil.
- Posa’t guap@: Taller on poden canvia el seu look al millor saló de Perruqueria i estètica del Nadal Jove.
- Taller GEPEC: Contacte amb la natura i descobreix els insectes que ens envolten, tot amb material reciclat.
25é aniversari
Aquest 2017 estem de celebració, ja que celebrem els 25 anys de Nadal Jove i per tant, volem potenciar molt més l’àmbit dels tallers didàctics ja que sempre des del seu principi s’ha caracteritzat per tenir una gran zona de tallers. També hi haurà una renovació total en els inflables, seran nous i mai s’han vist a la nostra ciutat.

