La Plana Ràdio celebra enguany el seu 30è aniversari amb diferents actes que s’allargaran durant la resta de l’any. El pròxim serà una gala molt especial que tindrà lloc el 20 de setembre a les 19 h a l’Smartcentre de Santa Bàrbara. Una festa musical i emotiva oberta a tota la ciutadania, amb records, homenatges, humor i que servirà per donar la benvinguda a la nova temporada i compartir una tarda única amb col·laboradors, oients i amics de l’emissora.
L’acte comptarà amb entrevistes, actuacions musicals en directe, la participació d’entitats com el Grup Teatral Planer, el Club Twirling Santa Bàrbara o el grup Jota Planera en diferents propostes especials preparades per aquesta gala. També hi haurà la participació d’alguns col·laboradors de la ràdio com Quim Tafalla, Clara Castell al clarinet i Josep Lluís Fernàndez ‘Lo Trobador’.
Els convidats d’honor de la gala seran Lia Sampai i Artur Gaya, que posaran la seva música i sensibilitat a una vetllada molt especial. L’acte estarà presidit per la Consellera Delegada de la Xarxa de Comunicació Local Núria de José, entitat de la qual la ràdio forma part i que per a una celebració tan especial donarà suport a l’emissora juntament amb altres autoritats del territori que hi participaran, oients i públic en general que vulgui gaudir d’una tarda festiva.
Durant la celebració també es podrà conèixer de primera mà els col·laboradors i programes que formen part de la nova temporada de La Plana Ràdio i es donarà a conèixer el cicle ‘Converses periodístiques’ que s’encetarà al mes d’octubre amb periodistes locals i algun invitat especial del món de la comunicació del nostre país.