La secció sindical de CGT a l’empresa Ivemon Ambulàncies Egara ha convocat per aquest dijous 14 de març una vaga indefinida que afecta els serveis de Lleida, Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre. Des de la central denuncia «l’onada d’acomiadaments massius a les empreses d’Ivermon Ambulàncies Egara SL i a la seva filial Ivemon Serveis Sanitaris SL, de manera coordinada en els lots» dels tres territoris cridats a la mobilització. Des de la CGT s’exigeix la readmissió dels acomiadats, perquè consideren que s’està posant en perill la continuïtat del servei davant la sobrecàrrega de feina. Alhora, també es posa damunt la taula el que defineixen com «negligència en el manteniment i renovació dels vehicles», que segons la CGT estaria incomplint les bases concursals en base a una interpretació per part de l’empresa que no correspon a la que defensen SEM i CATSALUT.
La vaga, que es durà a terme tots els dimarts, dijous i dissabtes dues hores a l’inici de cada torn, arriba pocs mesos després de la signatura del nou conveni, amb el qual CGT es mostra especialment combatiu.

