L’Ajuntament de Móra d’Ebre s’ha posat en marxa i, més enllà del debat encara obert a l’òrgan de governança dels Fons Nuclears sobre quines estratègies s’han d’aplicar per garantir informació als possibles inversors en l’àmbit territorial, ha tirat pel dret. El consistori ha anunciat l’obertura “d’una oficina dinamitzadora del Fons de Transició Nuclear”. El nou servei municipal té com a objectiu ajudar les empreses interessades a accedir aquests recursos ja disponibles per facilitar-los “operar o ampliar la seva activitat al territori, diversificar l’economia, millorar la competitivitat i crear ocupació local. Si voleu saber com us podem ajudar demaneu una cita al 977400012 o per correu [email protected] #moradebre”.

