Entre els temes propis, destaquen títols com ‘Gallet Tomaset’ (ranxera rock), ‘L’àvia Tona (rockabilly), ‘Mira les ones’ (pop rock) o la balada rockera ‘Clown’, creats amb molt de ritme per fer gaudir a nens i nenes i a tota la família. Respecte als temes versionats, s’hi poden trobar cançons tan reconegudes com ‘Whatever you Want’ (cover d’Status Quo), ‘Jumping Jack Flash’ (cover dels Rolling Stones) o ‘Highway to Hell’ (cover d’AC/CD), entre d’altres. Destaca també ‘El Mico Perico’, nou tema compost pel cantautor penedesenc i cofundador del grup Rovell d’Ou, Patón Soler.

Formen el quintet català Jordi Bové, veu solista; Ramón Chacón, guitarra; Adrià González, piano, teclats i baix; Oriol Nebleza, piano, teclats i baix, i Kim Molino, bateria i veus. Hi col·laboren puntualment Maurici Grau, teclats; Ricard Gázquez, percussions i bateria i Gerard Fernández percussions i bateria. Els acompanyen també Julen Palomo, bateria, percussió i animador de pista i Armand Beneyto, tècnic de so. La producció musical de ‘Jarana Rock’ ha anat a càrrec de David Palau i la gravació s’ha realitzat a Divertimento Studio, en col·laboració amb Rovell Music.
A més, la banda ha editat un espot publicitari amb un recull d’alguns dels temes del nou disc La producció ha anat a càrrec de Manuel Mira.
El cantant principal i també director del grup, Jordi Bové, explica que “al llarg dels anys hem anat evolucionant, les generacions també han canviat i hem hagut de posar-nos al dia, sobretot pel que fa a estils musicals, i ‘Jarana Rock’ n’és un exemple”. Bové, remarca també que “els nostres concerts són espectacles d’entreteniment, per això interactuem amb el públic a través de la música. Per a nosaltres els nens, i els adults, són els principals protagonistes, forment part de l’espectacle cantant les nostres cançons, amb coreografies i balls. Esperem
que el nou disc agradi a petits i grans i que sigui tot un èxit”, conclou el director del grup. Coincidint amb el nou llançament, la companyia ha obert una botiga online per la compra del nou CD o de qualsevol altre dels seus treballs anteriors. A més, en una segona fase, té previst posar a disposició del públic tot un ventall de productes de merchandising.
El grup Rovell d’Ou realitza durant tot l’estiu, la seva gira de promoció amb actuacions i espectacles a Festes Majors, Festes Populars, escoles i pavellons esportius dels diferents municipis de Catalunya.
Gairebé, 40 anys d’història
El grup d’espectacles Rovell d’Ou va néixer l’any 1984. Al llarg d’aquestes gairebé quatre dècades, ha actuat per tots els Països Catalans, les Illes Balears, el País Valencià, i el Principat d’Andorra (Andorra la Vella, Les Escaldes, Encamp, Pas de la Casa, Sant Julià de Lòria i Canillo). Més enllà de Catalunya, ha visitat Saragossa, Osca, Terol, Logronyo i La Rioja, Sòria, Torrelodones, Madrid i Santiago de Compostela. També ha trepitjat terres franceses: Nimes, Carcassona, la ville de Vauvert i Montpeller. Ha participat en diversos programes de ràdio i televisió com TV Galicia, TVE 2 canal de Catalunya i TV3.
Serveis i espectacles exclusius i a mida
La companyia Rovell d’Ou, amb seu a Vilafranca del Penedès, ofereix un ventall de serveis i espectacles, exclusius i preparats a mida, per a Festes Majors i altres esdeveniments populars: espectacles d’animació infantil, tallers de tota mena, gimcana de jocs de cucanyes, túnels del terror, disco mòbils, muntatge de jocs (inflables i parcs infantils, escuma, bombolles de sabó, confeti..), cercaviles espectacles de carrer, i actuacions de teatre interactiu. Al llarg de tota la seva llarga trajectòria, ha ofert més de 4.100 concerts i actuacions i animacions infantils, principalment per tot el territori català.

