Més d’un centenar de persones del Perelló (Baix Ebre) han fet tres minuts de silenci en record dels tres adolescents de Camarles morts aquest diumenge en un accident a la TV-3022. Els veïns s’han aplegat a les onze d’aquest matí davant de l’ajuntament, commocionats. La seva alcaldessa, Maria Cinta Llaó, ha afirmat que el veïnat està afectat perquè feia anys que a les Terres de l’Ebre no es vivia una “tragèdia” com aquesta. “Són tres joves, sempre t’intentes posar a la pell dels familiars i dels veïns perquè als pobles menuts ens coneixem tots”, ha expressat. A més, ha explicat que encara es desconeixen les causes del sinistre, però que en aquest punt de la carretera ja hi havia murs de protecció, perquè es tracta d’un punt “conflictiu”.
Més informació: Un ple extraordinari aquest migdia decidirà les mesures de dol que prendrà Camarles davant la tragèdia

