Aquest passat dissabte 6 de novembre el Centre Esportiu del Delta va acollir la segona prova de la Lliga Nacional de Força, que per primer cop a la història es va disputar a Catalunya. L’strongman Joan Ferrer, actual home més fort d’Espanya, va competir a casa i amb el suport de l’afició local, uns 400 espectadors.
Tot i rebaixar fins a 15 segons el rècord que estava en 29 segons i 25 centèsimes, Joan Ferrer va transportar la peça de 198 kg en només 14 segons 77 centèsimes. A l’última prova, la del Transport de sacs d’arròs, el deltebrenc es va quedar a les portes de la victòria.

