El risc de rebrot a la Regió Sanitària de Terres de l’Ebre ha passat només en una setmana de 84 punts a 208 (21 punts més que ahir diumenge), la qual cosa significa un increment de gairebé el 150 per cent. La corba torna a enlairar-se de manera alarmant. La velocitat de propagació de la covid-19 se situa aquest dilluns en 1,53 (set centèssimes més que diumenge), la qual cosa significa que cada 100 persones contagianes poden transmetre la malaltia a 153 més.
Salut ha sumat aquest dilluns 11 nous positius de covid-19 confirmats per proves PCR o test antigènic ràpid. En les últimes 24 hores no s’ha comptabilitzat cap nova defunció (l’última es va registrar fa una setmana) i el nombre total de morts des que es va iniciar la pandèmia es manté en 122.
La regió acumula, des de l’inici de la pandèmia, 5.417 casos confirmats per PCR o antígens, 11 més que en el balanç anterior, i 5.659 si es tenen en compte la resta de proves.
Segons les dades facilitades a través dle portal dadescovid.cat, hi ha 25 persones hospitalitzades per contagis (una més que diumenge). Pel que fa a les dades de l’UCI, hi ha 327 pacients covid-19 ingressats a tot Catalunya, 7 més que diumenge.

