Després d’un mes sense poder entrenar, els jugadors del Centre d’Esports Handbol Tortosa han pogut tornar a trepitjar el parquet del Pavelló de Ferreries. Encara amb la incertesa de saber quan podran començar a competir de nou, tenir una plantilla compromesa ho fa tot més fàcil.

