El Llagostera d’Andreu Guiu va fer història aconseguint la seva classificació per a la final de la Copa Federació eliminant a un altre equip de 2a B, l’UCAM Múrcia (2-1). Dos gols del central Lucas Viale li van donar el passi al conjunt llagosterenc, que va jugar des de l’inici de la segona meitat amb un home menys per l’expulsió de Sasha per un rigorosa vermella.
Dos accions a pilota aturada dels de la Costa Brava li permetien marxar al fil del descans amb dos gols de renda al marcador. Amb l’expulsió es va complicar la situació i més encara quan a falta de vint minuts per al final aconseguien el gol que escurçava diferències al marcador. Això obria una forta pressió dels murcians, sobretot en accions per la seua banda esquerra, que tot i a així no es va traduir amb el gol de l’empat. Guiu va jugar la mitja hora de partit, ja amb inferioritat numèrica.
Els blaugrana jugaran la final d’aquesta competició davant el conjunt madrileny de las Rozas que s’ha desfet aquest migdia del Leoia per 1 gol a 0. Els madrilenys són últims classificats del subgrup B del grup 5 de 2a B on encara no han guanyat cap partit en els quatre compromisos que han disputat. El fet d’haver arribat a la final li comporta 45.000 € a les arques del conjunt de la Costa Brava.