Des d’aquesta setmana dos nous agents cívics recorreren els carrers de Móra d’Ebre Els agents recordaran al veïnat que dur la mascareta ben posada, mantenir la distància recomanada respecte als altres i rentar-se les mans amb freqüència són claus per contenir la propagació del coronavirus. Així mateix, vetllaran perquè bars, restaurants i locals d’oci compleixin amb la distància obligatòria de un metre i mig entre taules i amb els límits d’aforament.
Els nous agents intensificaran la seva feina en les hores on s’acostuma a registrar més acumulació de gent al carrer i en les zones on es produeixen majors concentracions com són els parcs infantils i a l’hora de les entrades i sortides de les escoles del municipi.
La feina dels agents cívics serà de matí i tarda de dilluns a dissabte.

