Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat, EsclatOil i BonpreuEsclat online, ha tancat la campanya de Nadal d’enguany amb uns resultats rècord. La companyia ha incrementat les vendes en un 12,2% respecte la campanya de l’any anterior. Aquest resultat continua confirmant la tendència ascendent del Grup, que es troba en ple procés de transformació digital per tal d’oferir una experiència única i omnicanal als clients.
El creixement de les vendes durant la campanya de Nadal continua confirmant la consolidació del model comercial de Bonpreu i Esclat que es basa en una excel·lent atenció al client, en una gran varietat i qualitat dels productes, especialment els frescos i en la proximitat amb el territori, promovent els productes de Km 0. Tot això amb els millors preus del mercat i en un entorn de compra agradable.
Ampliació dels serveis als clients
Els nous serveis que Bonpreu i Esclat ofereixen als seus establiments com el forn de cocció de peix, el córner sushi i l’espai de pizza al teu gust han contribuït al creixement de les vendes, gràcies a la bona acollida per part dels clients. Els nous serveis volen donar resposta a les noves tendències de consum en alimentació amb una demanda creixent pels plats de fàcil consum; que permeten estalviar temps, guanyar comoditat i a la vegada apostar per aliments saludables i de qualitat.
Per altra banda, la secció de basar de joguines, juntament amb les noves seccions com la parafarmàcia, el celler i els productes per a la llar i la decoració també han ajudat a aconseguir les bones xifres de facturació durant la campanya de Nadal.