Una oferta específica de formació per a les empreses del sector turístic del Baix Ebre és la principal novetat del nou cicle de seminaris de màrqueting digital que ha programat el projecte Baix Ebre Avant, que impulsa el Consell Comarcal del Baix Ebre. En concret, aquest any es desenvoluparan un total de set seminaris, dels quals tres s’adrecen exclusivament al sector turístic: Introducció al màrqueting turístic, Facebook i instagram per a destinacions turístiques, i un taller pràctic sobre gestió de conflictes en les xarxes socials.

Segons que ha explicat la presidenta del Consell Comarcal del Baix Ebre, Sandra Zaragoza, arran del treball fet per consolidar la comarca coma destinació de cicloturisme de referència “considerem adient la realització de seminaris de màrqueting online específics per al sector turístic, amb l’objectiu de reforçar aquest treball aportant professionalitat a la visibilitat online dels productes turístics i una base sòlida de màrqueting turístic“.

L’objectiu general del cicle de seminaris és oferir a les empreses els coneixements necessaris per a la gestió de l’empresa a través del màrqueting online, per millorar i incrementar la productivitat i el rendiment, i repercutir en la creació d’ocupació

Els quatre seminaris restants que completen el programa estan oberts a tots els sectors empresarials i fan referència al posicionament a internet; la gestió correcta de la base de clients a través del CRM (Customer Relationship Management) per fer un millor seguiment de gestions i engegar accions de promoció i fidelització; la creació d’un web amb wordpress; i als últims canvis en màrqueting, disseny web, google, youtube etc, que s’han produït a internet.

Aquests seminaris es realitzaran tots a les aules del Viver d’Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles i aniran a càrrec d’experts en màrqueting digital. Per inscriure-s’hi cal omplir el formulari online que trobareu a la part inferior d’aquesta pàgina. La inscripció és gratuïta però cada seminari es limita a la participació de 15 empreses. Els seminaris són independents i cada participant pot decidir a quin participa amb la possibilitat de fer-ho en tots set.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i cofinançada pel Ministerio de Empleo y Seguridad Social-Servei Públic d’Ocupació Estatal.