La campanya pretén sensibilitzar la població local i visitant de la necessitat d’adquirir conductes més cíviques amb l’entorn i influir en un canvi en els patrons de consum que afavoreixi una reducció del volum de residus que generem. La iniciativa compta amb el suport de l’Associació d’Empreses i Serveis Turístics del Delta i la participació de L’Escola del Parc, Aturebre i Musclarium.
Un dels actes més potents de la campanya serà l’acció simbòlica de neteja d’espais naturals i periurbans que es realitzarà el proper diumenge 10 de març amb la col·laboració dels municipis implicats.
En l’edició de 2018, la campanya va permetre la recollida de 9 tones de brossa, en 6 neteges diferents, i la participació de més de 300 persones. També va incloure la celebració d’altres activitats, com ara una taula sectorial per debatre sobre el problema de la brossa, així com el repartiment de 6.500 gots reutilitzables, i diversos tallers sobre la brossa marina, etc.