La Federació de Comerç i Turisme de Deltebre (FECOTUR) fa anys que està treballant a la recerca de millores i avantatges que permetin impulsar i promocionar els seus associats, sabedors de la dificultat que suposa donar un valor afegit al producte local i la particular organització territorial del municipi i la disseminació dels nuclis que l’integren.
Ricard Chopo Vicepresident de FECOTUR explica que, “Els clients no venen a la botiga així com així, sinó que els has d’anar a buscar, i això s’ha de fer sortint al carrer o mitjançant anuncis o les xarxes socials”.
Des de FECOTUR fa temps que organitzen diversos cursos de formació encarats a la venda en línia, a les xarxes socials i a què els comerços es facin més visibles, no només al poble, sinó entorn de les Terres de l’Ebre.
En aquest sentit, Chopo explica que, “Aquest mes d’octubre hem organitzat pels associats relacionats amb el turisme i l’hostaleria un curs de tapes i pinxos i pel sector del comerç, un curs d’aparadors i paqueteria. Ens manca formació i aquest és un dels temes que oferim junt amb d’altres d’assessorament i suport”.
Pel que fa als projectes de futur, el representant de FECOTUR, va avançar que, “Estem treballant en col·laboració amb les associacions de comerç de la Sénia i la Ràpita, en un Marquetplace, un lloc web que permetrà als associats oferir els seus productes, relacionar-se amb els clients i fer efectives transaccions comercials”.
El Marketplace és un sistema innovador que permet als venedors poder anunciar els seus productes i augmentar la visibilitat i els clients potencials online.