Torredembarra obrirà el proper diumenge la XXVIIa edició del Concurs de Castells. La diada comptarà amb l’actuació d’11 colles, que acostumen a fer castells de la gamma de set, però no es descarta la possibilitat de veure els vuit pisos. Hi seran els Castellers del Poble Sec, els Castellers de Figueres, els Castellers de Castelldefels, els Castellers de Badalona, els Castellers de l’Alt Maresme, els Carallots de Sant Vicenç dels Horts, els Matossers de Molins de Rei, els Castellers de Caldes de Montbui, els Castellers de Mollet, els Castellers del Riberal i els Castellers d’Altafulla.
La primera jornada del Concurs se celebrarà a partir de les 10 h a la plaça del Castell de Torredembarra i els primers a actuar seran els Castellers del Poble Sec.
La narració anirà a càrrec de Toni Comas, amb els comentaris tècnics de Pep Ribes i Francesc Domènech. A peu de plaça hi haurà Àlex Alonso.
L’emissió de la diada és una producció de La Xarxa i TAC 12 i es podrà veure en directe per Canal Terres de l’Ebre, i a les televisions locals (Canal Blau, Canal Reus TV, Canal Taronja Anoia, Canal Terrassa, El 9 TV, El Punt AVUI TV, Empordà TV, ETV Mataró Televisió, Penedès TV, TAC12, TV Costa Brava, TV Vandellòs, TV del Ripollès, Vallès Visió i VOTV), a l’app i XALA!
Per xarxes socials, aquests continguts es podran seguir a Twitter, Facebook i Instagram amb el perfil @CastellsEnXarxa i l’etiqueta #CastellsEnXarxa.
L’aperitiu d’un cap de setmana trepidant
El Concurs de Torredembarra obre la porta a un cap de setmana espectacular. El 6 i 7 d’octubre la Tarraco Arena de Tarragona viurà dos dies de castells, emocions, nervis… arriba el CONCURS!.