La plataforma Trens Dignes carrega contra la paràlisi d’actuació de la Taula de Mobilitat de les Terres de l’Ebre davant els problemes que hi continua havent a la xarxa al territori. Lamenten que des de la constitució, el juliol passat, la taula no haja dut a terme reunions periòdiques ni diagnosis de les mancances existents. Posen com a exemple una suposada errada informàtica a l’estació de Tortosa que fa que, des de fa tres mesos, no s’hi puguen comprar bitllets de llarg recorregut o pagar els viatges amb targeta.

