TREMOLORS, Quicos i Les Terres de l’Ebre en 4k
Sis de cada deu persones de les Terres de l’Ebre, el 58′,3%, trien Canal Terres de l’Ebre per informar-se i entretenir-se quan miren la televisió local, segons les dades d’audiència del mes passat. Això suposa que Canal Terres de l’Ebre té una audiència 16,6 punts superior al seu únic competidor en l’àmbit local, que obté un 41.7% d’acord a les dades d’Infortécnica registrades a l’abril
La tendència és, així mateix, de marcar cada cop més distància. El febrer de 2017 la diferència era de gairebé 11 punts, el desembre passat la distància ja creixia un altre punt i mig per situar-se en els 12,4; i ara, quan han transcorregut cinc mesos més, la diferència s’ha disparat en més de quatre punts per situar-se en els actuals 16,6 punts d’avantatge.
Aquesta dada confirma que el projecte d’unir dues televisions locals en un únic projecte (com van fer el 2013 l’antiga L’Ebre TV, i l’antiga Canal TE, per esdevenir la nova Canal Terres de l’Ebre), s’ha convertit progressivament en un projecte hegemònic i cada dia de major referència al territori, tot mantenint una programació local de més de 70 hores setmanals de continguts originals (entre els de producció pròpia, i els que aporten La Xarxa i TDI), donant feina a una plantilla de prop de trenta treballadors.