El CTT Tortosa continua amb una dinàmica molt positiva, i en un excel.lent partit, va derrotar en aquesta pasada jornada al Ganxets de Reus per 4-2, en una confrontació disputada aquest passat diumenge al Pavelló Firal de Remolins de Tortosa.
Els tortosins, segons classificats del grup segon de la Tercera Categoria Estatal, van completar una a cdtuació molt regular, tot i començar cedint el primer punt del partit. La seua reacció no es va fer esperar i un gran Ivan Sanahuja, que va anotar els dos punts en joc de la jornada, va aconseguir l’empat a un. Els següents dos punts van caure també de costat dels ebrencs que, amb el marcador 3 a 1, van deixar el duel a tan sols un punt per la seua senència. Però els jugadors del Baix Camp no es van rendir i van aconseguir escursar distàncies anotant el 3 a 2. Finalment, Ivan Sanahuja va segellar la victòria, situant el 4 a 2 definitiu al marcador, que representa la dotzena victòria de la temporada per al CTT Tortosa.
Amb aquest resultat, el l’equip tortosí segueix ocupant plaça de promoció d’ascens a Segona Estatal, mentre que els Ganxets tindran molt difícil la apermanència. La propera setmana el CTT Tortosa visitarà la pista del CTT Cambrils, un perillós rival que lluita per salvar la categoria però que sembla que en les últimes jornades ha millorat molt el seu joc.
El CTT Tortosa “B” de Preferent Provincial, va care en la difícil visita a la psita del Reus Deportiu, l’equip més potent de la categoria. Els joves ebrencs van realitzar un partit molt bo i a punt van estard’aconseguir la sorpresa i superar al poderós lider, que amb aquesta victòria per 4 a 3, té pràcticament mig títol a la butxaca. Destaquem de nou el gran nivell de joc mostrat pel jove Víctor Chapa, que va sumar els 2 punt en joc.
Els altres resultats dels equips del CTT Tortosa van serels següents: A Primera Provincial: Reus Deportiui “B”,2-CTT Tortosa “C”, 4, i a Tercera Provincial: CTT Tortosa “E”, 4-CTT Tortosa “D”, 2.