L’accés a l’autopista AP-7 a l’Aldea té a hores d’ara una gran afluència, principalment de transportistes que volen recuperar la marxa després d’haver passat la nit en polígons de la zona, com el Catalunya Sud, a l’Aldea, el Baix Ebre, a Tortosa, o l’Oriola, a Amposta. Com a conseqüència, la carretera C-42 que uneix Tortosa amb l’Aldea presenta retencions quilomètriques per als vehicles que es volen incorporar a l’autopista o a l’N340.
L’aixecament de la restricció als transportistes va acompanyada de la gratuïtat de l’autopista per als camions de gran tonatge fins a les 18 h.

