El jove esportista, nascut a Alcanar l’any 2000, ha estat rebut pel president de la Diputació, Josep Poblet, i pel president del Patronat de Turisme de la Diputació, els quals l’han felicitat pels seus darrers èxits i han destacat el seu paper destacat en la difusió dels atractius turístics ebrencs.
De la seva part, Marc Alcoba ha agraït a la Diputació el seu suport i s’ha mostrat molt satisfet d’haver pogut dur el nom de les Terres de l’Ebre per tots els circuits del campionat durant aquesta temporada. Marc Alcoba ha fet difusió de la marca a totes les carreres del campionat d’Espanya de STK 600 cc i en altres esdeveniments, així com als mitjans de comunicació.

