A través d’aquest cicle de seminaris s’ha facilitat a les empreses participants l’elaboració d’una estratègia competitiva i innovadora amb la finalitat d’incrementar vendes a través d’internet i facilitar la creació d’ocupació en un futur.
Els seminaris, impartits per les expertes en màrqueting digital Montse Peñarroya, Helena Casas i Alba Espejo, s’han desenvolupat a través de 13 sessions, i han tractat sobre el SEO-Posicionament natural als cercadors, les eines digitals per fer networking i el CRM (Customer Relationship Managament), una eina clau de gestió que permet que les empreses puguin gestionar correctament la seva bases de dades de clients, fer-ne seguiment i realitzar accions de promoció i fidelització. El cicle de seminaris s’ha completat amb dos tallers pràctics sobre creació de llocs web amb wordpress i analítica web.
Tots els seminaris s’han realitzat a les aules del Viver d’Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles. Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i cofinançada pel Ministerio de Empleo y Seguridad Social-Servei Públic d’Ocupació Estatal.