Segons Blanch, «de moment no ens hem de preocupar, ja que les festes de bous estan reconegudes legalment i a les Terres de l’Ebre tenen una forta tradició de fer vida social al seu voltant i als animals no se’ls maltracta». Com a alcalde de Santa Bàrbara, Blanch va explicar que, «he d’estar al costat de la majoria de la gent, i si hi ha alternatives, la gent triarà on anar, però mai donar una alternativa per a treure una tradició. I si cal triar, en funció de l’assistència ja es prendran decisions».

