L’Amposta-lagrama afronta la vint-i-unena jornada de lliga amb la intenció d’oblidar la dura derrota soferta el passat cap de setmana a la pista del Morvedre.
La deficient primera meitat que van fer les de la capital del Montsià els va condicionar en marxar al descans amb un desavantatge d’onze gols i sobretot per la falta d’encert en atac, que va provocar el guarisme més baix de tota la temporada amb tan sols sis gols en un període.
El conjunt ebrenc, tot i haver-se-li complicat l’objectiu de ser quartes i convertir-se així en el millor equip català del grup, volen seguir lluitant per intentar retallar els quatre punts respecte al Sant Vicenç. Més encara, tenint en compte que d’aquí a final de temporada encara hi ha enfrontaments directes que podrien afavorir l’Amposta.
El tècnic ampostí Mateu Castellà, acumula nombroses baixes per lesió. Geor, Elena, Judit, Ester, Paula i Sara no podran vestir-se de curt. A més, tindran l’handicap afegit que les juvenils arribaran amb el temps just per poder reforçar l’equip, en tornar de jugar el partit a la pista de la Roca.
Tot i així, les ampostines intentaran imposar una vegada més la bona línia que han ofert en els partits a casa. Tan sols han estat capaços de guanyar a Amposta, els dos equips que comanden el grup el Castelló i el Puchi, en partits que no van decidir fins als minuts finals.
A la primera volta, l’Amposta-Lagrama va golejar àmpliament a les valencianes a domicili per 23 a 34.
Els horaris de la jornada
Dijous es va avançar el partit entre el líder Castelló i el Morvedre, que es va resoldre favorable a les castellonenques per 34 a 32. Un resultat que ha afavorit als interessos de l’Amposta-Lagrama.
La resta de la jornada es juga íntegrament dissabte. Les ampostines reben al pavelló municipal ampostí a l’horari habitual de les set de la tarda, la visita del Mislata. Per la seua part el Sant Vicenç es desplaça a la pista del coer Sant Esteve Sesrovires a dos quarts de sis, mentre l’Associació Lleidatana juga al camp del tercer, l’Elda, a partir de les sis en punt.