En motiu d’aquest 50 anys, l’Institut Julio Antonio va celebrar una gala fa unes setmanes per commemorar la seva trajectòria, un Institut que ha donat servei als habitants de la comarca de la Terra Alta i compromesa amb l’educació dels joves, sempre amb projecció de futur. Joan Salvador, el seu director i Josep Solé, cap d’estudis, ens parlen del recorregut educatiu i l’evolució històrica i estructural de l’Institut i, també, de cóm es va viure la gala de commemoració.

