Entre els participants van estar presents els caps de llista de les diverses categories de pes, donant mostra de l’alt nivell competitiu de les ‘Copes d’Espanya’. El club amfitrió, el Nucli de tecnificació Priorat-Tortosa, va aconseguir una medalla d’or en infantil de -50 kg, un cinquè lloc en junior -55 kg i dos setenes posicions en junior -55 kg i -81 kg.
Per seleccions, Catalunya es va situar en primera posició al medaller tant en categoria junior com infantil amb 42 i 32 medalles, respectivament. En junior la segona plaça va ser per la selecció madrilenya i la tercera per Aragó. En infantil, la segona posició va ser per València i a la tercera plaça va ser per Navarra.
Més enllà de la competició esportiva, durant el cap de setmana les més de 2.000 persones que es van aplegar a Tortosa van omplir tots els hotels de la capital del Baix Ebre, obligat a alguns assistents a pernoctar en altres municipis ebrencs com Amposta, Santa Bàrbara i Vinaròs. Des de l’organització es van mostrar satisfets, tant per l’èxit de la competició com per l’acollida que va fer la ciutat. Amb tot, esperen tornar a acollir les ‘Copes d’Espanya’ el 2018.
Els resultats individuals de la competició en la Supercopa d’Espanya categoria infantil masculí i femení van ser els següents:
Els resultats individuals de la competició en la Copa A d’Espanya categoria junior masculí i femení van ser els següents:
https://www.youtube.com/watch?v=-i4-3f3MUlM