Autèntica festa la que es va viure aquest cap de setmana al Parc Esportiu del Llobregat, que ha estat l’escenari del primer ALLSTAR de Copa Catalunya.Els combinats van tindre presència de jugadors dels dos grups de la Copa, que van estar escollits per una votació realitzada pels entrenadors de la categoria, entre els quals va estar seleccionat el jugador del Club Bàsquet Cantaires Tortosa, Joel Kindred.
La jornada va aplegar més de 1000 espectadors a les graderies, que van gaudir d’una jornada que es va iniciar amb el partit entre els jugadors del combinat del Grup 1, l’equip blanc, davant la selección del Grup 2, l’equip blau amb el que jugava Kindred que va anotar la primera cistella del partit amb una esmaixada. Un partit que van dominar els blancs que es van acabar imposant per 78 a 75.
Posteriorment es van celebrar els concursos de triples i esmaixades. El de triples el va dominar el jugador del Vic Juli Garrote amb 13 punts. El d’esmaixades, que en va oferir d’espectaculars, es va decidir en favor del jugador del Mataró Marquie Smith que es va imposar en la final al jugador del Cantaires Joel Kindred. Un concurs que va comptar amb un jurat de luxe entre els que destacaven els exjugadors de l’ACB, Audie Norris, Roger Grimau i Roger Esteller.
Una iniciativa organitzada per la Federació Catalana de Basquetbol i la Xarxa de Televisions locals que va oferir l’esdeveniment en directe per a tota Catalunya.