És el quart any que guanyen el guardó i des de la formació es mostren orgullosos per rebre aquest reconeixement. El director musical de Cimarrón i baixista, Pep Mola, destaca que “és un honor que en el nostre apartat haguéssim pogut guanyar aquest premi”, més encara quan és l’únic premi que s’atorgaen l’àmbit d’orquestres o grups de versions a Catalunya.
Una de les premises de Cimarrón, des de la seua fundació el 1971, és treballar i perfeccionar en cada actuació l’apartat musical. “Cimarrón sempre s’ha caracteritzat per prioritzar la música abans que l’espectacle” assegura el bateria, Òscar Espinós. “Llums, vestuari… El primer és so i bona música, després la resta que també és necessari” ha apuntat Mola.
Premis ARC
Va ser la catorzena edició dels Premis, en què van actuar els Manel, Els Catarres, LoveofLesbian i Sopar de Cabra així com dels guanyadors del premi “Artista revelació”, el grup Animal.
La gala va estar conduida per l’humorista Peyu i es van atorgar 17 premis en diferents categories entre els quals es premiaven les millors gires d’artistes catalans i els espais i/o serveis que fan possibles l’espectacle de la música en viu. El repàs dels més de 150 guardons que ARC ha lliurat en els darrers anys, constitueix una crònica de la música catalana des de l’any 2001 fins a l’actualitat al nostre país.