El tram on s’ha actuat té una longitud de prop de 2,8 quilòmetres, on es registra un trànsit de prop de 5.700 vehicles diaris.
En el primer tram d’uns 500 metres, ja condicionat fa uns anys en el marc de la construcció de la variant de Santa Bàrbara, s’han reparat alguns punts del ferm i s’ha estès una nova capa d’asfalt.
En el tram intermedi d’1,5 quilòmetres, les obres han comportat l’eixamplament de la carretera dels set metres que tenia anteriorment als nou metres, amb dos carrils de 3,5 metres i vorals d’1 metre. En aquest àmbit, s’ha incidit en el traçat de la via, amb la suavització d’un revolt per afavorir la seguretat viària. També s’han millorat els elements de drenatge i de senyalització.
En el tram final de 750 metres, que discorre entre el viaducte del barranc de la Galera i el final de la travessera de Masdenverge, s’han reparat alguns punts del ferm deteriorats i s’ha estès una nova capa d’asfalt. Així mateix, s’ha construït una rotonda a la cruïlla de la travessera amb els carrers de Mianes i de la Galera per facilitar la canalització del trànsit i millorar la seguretat viària.