El dissabte al matí, joves que no havien jugat mai a pàdel van tenir la oportunitat de gaudir de classes d’iniciació amb els professors del Club de Pàdel Gandesa. A més, els ja iniciats en aquest esport, van jugar un torneig per categories.
A la tarda, es va celebrar el campionat mixt de futbol sala al pavelló Josep Vidal Lluís de Gandesa, on van participar quatre equips formats per nois i noies de diverses poblacions de la comarca i, finalment, el diumenge al matí va tenir lloc una masterclass d’aquagym a la nova piscina coberta de Batea, a càrrec de la professora Cristina Ribera.
Totes les activitats eren gratuïtes i els participants van rebre la samarreta del 1r Cap de Setmana de l’Esport. També es van celebrar sortejos de material esportiu per a tots els assistents. L’empresa Qualiesport va ser l’encarregada de gestionar les activitats, juntament amb els tècnics de l’Oficina Jove de la Terra Alta.