La trobada s’ha celebrat fins a primera hora de la tarda al pavelló Firal d’Amposta, a la comarca del Montsià. Els avis han pogut llançar a les bitlles tradicionals catalanes i han juagat a pilota, amb les anelles i també al domino.
Les Jornades Esportives de la Gent Gran, se celebren per segon any consecutiu a Amposta i tenen per objectiu oferir als usuaris de residències i centres socials l’oportunitat de participar i compartir una jornada ludicoesportiva on es promouen conjuntament les relacions socials amb l’esport.
També van néixer amb l’objectiu de motivar i il·lusionar als participants en les activitats de preparació als jocs, activitats que serveixen per promocionar l’autonomia personal, el manteniment de les capacitats funcionals i potencien l’autoestima i el sentiment de pertinença a la pròpia entitat.