Ara han volgut retornar els coneixements adquirits amb la creació d’un festival de música que tinga aquest estil com a fil conductor. L’han anomenat Delta Chamber Music Festival i naix amb la voluntat d’omplir el buit existent a l’Ebre en aquest vessant. Així ho explica Laura Ruiz, directora artística del festival, que remarca el vessant pedagògic de la proposta.
La cita comptarà amb la participació de nou músics de cambra de prestigi i renom internacional. Arribaran de diversos països del continent europeu, com Àustria, Alemanya, França o Polònia, a més d’una arpista de Catalunya, un violinista de Menorca i els dos clarinetistes amfitrions. Del 26 al 30 de juliol faran assajos oberts al públic per preparar els dos concerts que oferiran el divendres i dissabte d’aquella setmana. El lloc de l’actuació, el museu Terres de l’Ebre, situat a la capital del Montsià, amb entrades que tindran un preu de 10 euros.
https://www.youtube.com/watch?v=d1sRpindHj0&feature=youtu.be

