Des d’aquest dilluns, tallaran la via cada dia, a les set de la tarda i durant 25 minuts. És la manera que han triat per fer-se sentir, però a la vegada per protestar pel canvi que els ha obligat a aplicar el Departament d’Interior: els últims talls setmanals a l’Ametlla de Mar i Alcanar només els han pogut allargar durant 25 minuts, en lloc dels 45 que duraven les primeres setmanes. “Ens toca tallar la carretera perquè els polítics no han fet el que toca”, va assegurar ahir el portaveu de la plataforma veïnal, Llorenç Navarro. L’objectiu dels talls diaris també és estendre el missatge als turistes. “El que ve de vacances no coneix que aquí estem deixats”, va dir Navarro, que va recordar algunes víctimes d’aquest punt, que ha registrat diversos accidents mortals. El tall va provocar llargues cues i el malestar de molts conductors, que van viure l’acció amb resignació

