“Cal tenir en compte que molts dels usuaris del bus són persones grans, amb problemes de mobilitat, que no poden desplaçar-se grans distàncies, per tant, s’haurien d’ubicar les noves parades considerant aquesta tessitura. Vull incidir en aquest tema essencial perquè hem rebut requeriments i queixes de molts ciutadans en aquest sentit”, reclama el portaveu socialista, Francesc Miró. “Amb caràcter prioritari nosaltres creiem que haurien d’estar situades davant de l’hospital comarcal, de la llar de jubilats “Manuel Ruiz Salgado”, del cementiri i de la nova residència d’avis”, ha afegit. El PSC també demana que totes les noves parades de bus tinguin, com a mínim, un banc on les persones grans o amb mobilitat reduïda puguin seure mentre esperen l’arribada del bus. Així mateix, es demana al consistori que encarregui un estudi del transport urbà a fi i efecte de detectar les necessitats dels veïns de la ciutat i millorar els serveis de mobilitat.
D’altra banda, el grup socialista també ha entrat a registre una moció en què es demana a l’equip de Govern que procedeixi en breu a la millora i condicionament del cementiri municipal. “Alguns veïns ens han traslladat les seves queixes per la manca de condicionament del cementiri, dels seus accessos i de l’entorn del mateix. És evident per a tothom que algunes zones del paviment estan en mal estat i que cal millorar l’entrada de la zona nord. Per això volem que el consistori emprengui les accions oportunitat per tenir el cementiri amb les màximes condicions de servei, tal i com es mereixen els ampostins i ampostines”, ha assegurat la regidora Anna Tomás. El PSC demana que les millores estiguin enllestides per Tots Sants. Precisament, per l’1 de novembre també es reclama un servei de bus gratuït que connecti el nucli de la ciutat amb el cementiri.

