Les campanyes, realitzades entre maig i juny, s’han adreçat a Guipúscoa i al sud de França. L’objectiu ha estat arribar a aquests dos mercats de proximitat i d’especial interès per les Terres de l’Ebre.
A Guipúscoa s’han realitzat diverses accions en ràdio, premsa escrita -amb insercions publicitàries a El Diario Vasco- i una campanya on-line; a més, s’ha actualitzat el microespai terresdelebre.travel/villasmarineras. Al sud de França la campanya ha comptat amb accions en ràdio i on-line; també s’han actualitzat els continguts del microespai terresdelebre.travel/villagesdepecheurs.
Per tancar la campanya a Guipúscoa periodistes d’aquest àrea -El Correo, Gara i Onda 0 Guipuzkoa- i dos influents blocaires han visitar les Viles Marineres de les Terres de l’Ebre aquest mes de juny, en un viatge de premsa organitzat des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i els municipis participants en la campanya.
Arran de l’organització de les primeres Jornades Gastronòmiques de la Galera a les Terres de l’Ebre l’any 2014, des del territori s’ha apostat pel treball conjunt entre diferents agents per realitzar campanyes coordinades, com la de les Viles Marineres.