El programa d’activitats complementàries inclou des de conferències fins a diversos tallers de manualitats, a més de les que figuren al saló del medi ambient i la sostenibilitat. Entre aquestes destaca la presència d’un laberint fet amb peces de xop d’una explotació forestal ecològica, aixecat sense cargols ni coles. A més, Expoebre recupera la piraguada popular, prevista pel diumenge al matí.
Pel que fa al contingut, els espais de l’automoció i del mobiliari i materials de jardí i terrasses esdevindran dos dels protagonistes més destacats. D’una banda, perquè creix el nombre de vehicles que s’hi podran veure, i de l’altra, perquè suposa l’aposta de futur amb què treballa Expoebre per diversificar l’oferta: “és en el sector de les terrasses per on podem créixer, amb el fet afegit que les dates són propícies perquè la gent trobe allò que necessita per a l’arribada del bon temps”, explica Lehmann.
La 72a edició tindrà lloc el cap de setmana del 28 d’abril a l’1 de maig. Com a novetat, l’horari estarà diferenciat de matí i tarda. Al migdia tancarà portes per facilitar la tasca dels expositors. Ocuparà més de 5.000 metres quadrats de superfície, amb una xifra d’expositors de més de 180.