Secció: Alcanar

Des que la tardor del 2013 la injecció de gas al magatzem submarí Castor va provocar terratrèmols a les poblacions costaneres de Baix Maestrat i les Terres de l’Ebre, el tancament i desmantellament les instal·lacions marines i terrestres del projecte ha estat una de les principals protestes ciutadanes de les Terres de l’Ebre i el Maestrat. Aquest matí part d’aquestes reivindicacions han arribat al Congrés dels Diputats. I és que la Cambra Baixa ha aprovat una Proposició No de Llei (PNL) que a petició d’En Comú Podem insta, entre d’altres, el Govern a definir un calendari per desmantellar la infraestructura.

Transportistes i alcaldes de tota la província reprendran, aquest divendres, la ronda de reunions i mobilitzacions que porten mesos duent a terme per reivindicar l’obertura de l’AP-7, al menys al trànsit pesant i amb bonificacions. Els agents polítics i els empresaris implicats es reuniran al polígon Riu Clar de Tarragona i atendran als mitjans de comunicació en una roda de premsa en la qual desgranaran els acords obtinguts i les futures línies d’actuació