Aquest cap de setmana, 1 de març de 2026, el Perelló acull la segona edició de La Bufavents, la cursa de muntanya més exigent de la zona. Els participants poden triar entre tres circuits:
-
Circuit de Marxa: 17 km amb 700 m de desnivell, per gaudir del paisatge al teu ritme.
-
Circuit Exprés: 17 km i 700 m de desnivell, ideal per viure l’essència de la cursa amb menys exigència.
-
Circuit Absolut: 21 km amb 1.200 m de desnivell, el més tècnic i espectacular amb pujades intenses i vistes increïbles.
La Bufavents forma part del Circuit Terres de l’Ebre i inclou també el Super Pantà, tram cronometrat del circuit.
Els més petits podran participar a la Bufavents Kids el dissabte 28 de febrer a les 16.00 h, fomentant l’esport des de ben petits.
Esport, natura, música i festa es combinen per oferir una experiència única per a corredors i espectadores. Més info a Instagram @labufavents.trail i www.trcabrafeixet.com