Dos treballadors de la Brigada Municipal de l’Ajuntament de la Ràpita han netejat aquest dimecres al matí la pintada que va aparèixer diumenge passat en una roca del cim de la Foradada. Aquesta bretolada va provocar una onada d’indignació ciutadana a través de les xarxes socials ja que aquest cim emblemàtic de la serra del Montsià és un lloc molt estimat per rapitencs i excursionistes. Segons que ha explicat l’alcalde Josep Caparròs (ERC), en la neteja de la pintada també s’hi han sumat diversos voluntaris de forma espontània. Caparrós, a través d’una piulada a Twitter, els ha donat les gràcies.

