La ratxa de cinc victòries consecutives de l’Handbol Amposta Lagrama es va trencar a la pista del Benidorm. Les ampostines van caure per 24 a 20 en un partit que va començar amb domini de les locals, però a les acaballes de la primera meitat van reaccionar per marxar al descans amb 11 a 12. A la represa el matx va estar igualat amb alternances al marcador fins els darrers minut, en què les exclusions de les ampostines i un parcial de 3 a 0, va decantar el triomf a favor de les locals.
Amb aquesta derrota l’Amposta Lagrama és sisena amb 12 punts a la Divisió d’Honor Plata. Lidera la taula el Sant Quirze i és segón el Benidorm. En posicions de descens estan l’OAR Gràcia i la Lleidatana.
D’altra banda, a Lliga catalana cara i creu per als equips ebrencs de la categoria. Després del duel ebrenc que va enfrontar l’Ascó i el Perelló, amb victòria de les de la Ribera d’Ebre, aquesta jornada s’han invertit els resultats
L’Handbol Club Perelló es va imposar per un ajustat 21 a 30 al Lleida Pardinyes, mentre l’Ascó perdia a la pista de la Roca per29 a 22.
Les del Baix Ebre pugen una posició i són sisenes amb 9 punts, mentre l’Ascó perd una plaça. Són coliders el Pardinyes i el Granollers Atlètic, mentre tanquen la taula Sant Boi, l’OAR Gràcia, l Banyoles i les Franqueses.