Aquest dilluns l’Ajuntament d’Amposta ha formalitzat la implantació al Polígon de Tosses d’una de les bases més importants al territori de l’empresa Sanir Mobilitat Sanitària SAU, guanyadora del concurs de la Generalitat per a fer-se càrrec del Servei de Transport Sanitari a Terres de l’Ebre.
La nova base estarà operativa a partir del mes de gener, amb més de 25 ambulàncies, algunes d’elles medicalitzades, a disposició de les necessitats de la ciutadania i dels diferents serveis sanitaris i socials, a part de la creació de llocs de treball i de formació.
Informació per interessats amb la cerca de feina: https://www.sanir.com/ca/delegacio-terres-de-lebre/

